برای ورود به صفحه کلیک کنید

طرح صفحه اختصاصی و تبلیغات

قابل توجه صاحبان اماکن و نهادهای گردشگری، اقامتی (هتل ها)، پذیرایی (رستوران ها)، تفریحی (پارک ها، تفرجگاه ها و شهر بازی ها)، تجاری (مراکز خرید و پاساژها) و تمامی کسانی که میخواهند دیده شوند.

مشگین شهریم، وب سایت جامع گردشگری مشگین شهر، در نظر دارد در راستای توسعه فعالیت های گردشگری، صفحات مجزا، ویژه و اختصاصی (با سئو پیشرفته به صورت مالتی مدیا) را برای صاحبان اماکن فوق الذکر اختصاص دهد. قابل ذکر هست که هزینه این طرح پایین بوده و در حال حاضر محدودیتی از نظر تعداد اماکن مذکور وجود ندارد (نکته: برای قرار گیری در مشگین شهریم، مکان گردشگری باید دارای مجوزهای لازم بوده و مورد تایید نهادهای مربوطه قرار گیرد).

مزایای قرار گرفتن در وب سایت مشگین شهریم:

ـ داشتن صفحه اختصاصی مالتی مدیا همراه با توضیحات، تصاویر، ویدئو ها و …

ـ برخورداری از گرافیک خوب با صفحه بندی و دسته بندی منظم

ـ لینک مستقیم روش های ارتباطی (شماره تماس، آی دی و کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، لوکیشن Map و …)

ـ قرار گیری در تاپ لیست جستجو توسط گوگل و سایر جستجوگرها

ـ امکان بروزرسانی مداوم اطلاعات صفحه

ـ امکان دیده شدن در هر زمان توسط هر شخص

ـ و بسیاری مزایای دیگر که در کانال های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی بسیار محدود می باشد.

توجه: صاحبان اماکن مذکور علاوه بر درخواست برای ارائه صفحه اختصاصی، می توانند با پرداخت هزینه بیشتر، بنر تبلیغاتی (بنر ثابت یا متحرک) جهت قرار گیری در صفحه اول یا مکانی مشخص در تمامی صفحات سایت را برای مدت محدود درخواست نمایند.

مکان بنرهای تبلیغاتی در صفحه اول بین بخش ها (مثلا بین اسلایدر و مجتمع های آبدرمانی ـ بین مجتمع های آبدرمانی و آبشارها و …) و در صفحات ثابت بالا و پایین نوشته ها می باشد. بنر می تواند حاوی لینک هدایت شونده به وب سایت، صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و یا آی دی تلگرام مکان مربوطه باشد.

علاقمندان می توانند جهت ارسال مشخصات، توضیحات و فایل ها و نیز دریافت تعرفه ها با آی دی تلگرام سایت یا از طریق صفحه “تماس با ما” ارتباط برقرار کنند:

آی دی تلگرام صفحه تماس با ما

توجه: مکان های هم رسته که زودتر از بقیه در مشگین شهریم قرار بگیرند، مطمئنا در جستجوی گوگل بالاتر از بقیه قرار خواهند گرفت. پس فرصت را از دست ندهید.

برای ورود به صفحه کلیک کنید